dimecres, 30 de desembre del 2009

Síntesi

Com a síntesi d'aquesta meva primera experiència amb el blog personal en puc dir diverses coses. Primer que m'ha servit per descobrir el gran (referint-me a ampli) món dels bolgs, així com a saver-ne fer funcionar un. He après, com tothom suposo, ha pujar diversos tipus de formats d'arxius a la pàgina principal. Ho resumiré com a una experiència positiva i enriquidora.

Ha sigut una manera diferent de sintetitzar els continguts treballat a classe durant la setmana. Tot i que reconec no haver sigut tant constant com molts dels meus companys.


Hem costaria dir quines han sigut les actualitzacions que més m'han “enriquit”, ja que totes més o menys estan en el mateix nivell. Potser destacaré les dues que m'han suposat un esforç més gran a l'hora d'actualitzar:

  • Audacity : en aquesta actualització a part d'aprendre a pujar un arxiu de so al blog vaig aprendre a modificar arxius de so. Amb aquest programa, l'Audacity, és molt senzill tant enregistrar com modificar qualsevol tipus d'arxiu de so.

  • Power-Point: en aquesta activitat, com en l'anterior, després d'una prèvia introduccióa l'aula de com realitzar un power point de manera correcta, vaig a prendre a pujar power points al blog.

Amb tot això, valoro d'una manera positiva la meva feina realitzada la blog.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada